Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do Bydgoszczy i Solca Kujawskiego

W dniach 23-24 czerwca 2022 roku odbyła się wycieczka Bydgoszczy i do Solca Kujawskiego. Zwiedziliśmy muzeum mydła i brudu. W Solcu Kujawskim byliśmy u dinozaurów i zrobiliśmy sobie zdjęcia przy miniaturowych zamkach. Mam zdjęcie przy Zamku Królewskim w Warszawie. Przywiozłam pamiątki, opaliłam się. Nawet się wytańczyłam i tańczyłam z naszym panem psychologiem. Udało mi się go rozruszać - Joanna Kasperska.

W dniu 23 i 24.06.2022r. wraz z WTZ byliśmy na wycieczce w Bydgoszczy i Solcu Kujawskim. Podobały mi się atrakcje w Bydgoszczy i JuraParku w Solcu Kujawskim. Cieszę się, że mam zdjęcie przy pomniku „W hołdzie ofiarom faszyzmu”- bardzo mi się podobał. Wieczorem w ośrodku „Rewita Pieczyńska” odbyła się dyskoteka, na której mogłem potańczyć. Zachwycił mnie także zachód słońca nad Zalewem Koronowskim. Następnego dnia w Solcu Kujawskim dinozaury i miniatury zamków były super. Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych - Marcin Miklejewski.

Byliśmy w Bydgoszczy. Robiłem mydło i lizaki. W karmelkach ładnie pachniało. Kupiłem sobie kubek. Oglądałem dinozaury. Były duże. W kinie ruszał się fotel. Wycieczka była fajna. Czułem się dobrze - Damian Holka.
Dnia 23 czerwca 2022 roku pojechaliśmy zwiedzić Bydgoszcz. Najbardziej ciekawymi miejscami były: Muzeum Brudu, Karmelowa Kraina i Pomnik Ofiarom Faszyzmu. W drugim dniu, 24 czerwca, zwiedziliśmy Solec Kujawski. Bardzo ciekawy był park miniatur oraz figury książąt i królów wyrzeźbionych z drzewa. Zwiedziliśmy JuraPark gdzie zobaczyliśmy ciekawe gatunki dinozaurów, które żyły w okresie Triasu, Jury i Kredy. Były też inne atrakcje dla wszystkich - Jolanta Kowal.

Podczas wycieczki zwiedziliśmy rynek w Bydgoszcz, potem byliśmy w muzeum manufaktury słodyczy- Karmelkowa Kraina. Panie pokazały jak się robi lizaki. Każdy mógł spróbować zrobić swojego lizaka. Później poszliśmy do Muzeum Mydła i Historii Brudu. Tam każdy mógł zrobić swoje mydełko. Zwiedziliśmy muzeum i pojechaliśmy do Koronowa do Ośrodka Wypoczynkowego Rewita. Na drugi dzień pojechaliśmy do Solca Kujawskiego do JuraParku. Zwiedzaliśmy tu różne dinozaury z przewodnikiem. Byliśmy też w kinie 5D. Był tam wyświetlany film o dinozaurach. Każdy musiał ubrać specjalne okulary. Wycieczka bardzo mi się podobała, była fajna, pogoda też dopisała - Paulina Opara.

Szliśmy przez most, poszliśmy na lody i kupiłam pamiątki. Byliśmy w cukierni i robiłam lizaka. Robiłam też mydło. Bydgoszcz bardzo mi się podoba. Oprowadzał nas pan Michał i opowiadał o Bydgoszczy. W hotelu było dobre jedzenie, była też dyskoteka. Poszliśmy nad jezioro na plażę. Na drugi dzień byliśmy w Solcu Kujawskim i oglądaliśmy dinozaury. Podobało mi się w kinie 5D, w którym byłam pierwszy raz. Wycieczka bardzo mi się podobała – Ewa Kanty.

W dniu 23 i 24 czerwca, po długiej przerwie, wyjechaliśmy autokarem na wycieczkę do Bydgoszczy i okolic. Po drodze mieliśmy przerwę. Następnie zajechaliśmy do Bydgoszczy z pilotem Michałem i zwiedzaliśmy miasto – Wyspę Młyńską. Podziwialiśmy piękne widoki. Następnie udaliśmy się na rynek gdzie był czas wolny na zakup pamiątek oraz wypicie kawy czy zjedzenie deseru. Ja, z koleżanką Asią Kienic, zjadłam szejka. Po przerwie zostaliśmy podzieleni na dwie grupy i zwiedziliśmy Muzeum Mydła i Historii Brudu. Pani przewodnik opowiadała historię związaną z brudem. Mówiła o kobietach, które kiedyś w ogóle się nie myły i brzydko pachniały a wyglądały jak damy. Pokazywała też różne rodzaje mydła. Każdy mógł zrobić swoje mydełko i zakupić różne kosmetyki. Następnie udaliśmy się do Karmelowej Krainy, gdzie robiliśmy lizaki pod okiem pani Kingi i Marty. To była fajna frajda. Potem udaliśmy się na nocleg do Ośrodka Wypoczynkowego Rewita, w którym odbył się bankiet z pysznym jedzeniem oraz dyskoteka. Na drugi dzień udaliśmy się do JuraParku w Solcu Kujawskim. Były tam dinozaury. Pani Małgorzata opowiadała z czego są zbudowane i z jakiej epoki pochodzą. Później zjedliśmy obiad i przyszedł czas powrotu do domu. Cieszę się bardzo, że po dwóch latach mogliśmy pojechać na wycieczkę – Wiesława Paprzycka.

Na wycieczce w Bydgoszczy podobało mi się Muzeum Brudu i Mydła oraz Kraina Karmelków, obiadokolacja z dyskoteką, na której mogłam poszaleć w tańcu. W Solcu Kujawskim obejrzeliśmy film w kinie 5D oraz dowiedzieliśmy ciekawostek o dinozaurach. W czasie wolnym poszliśmy na lody i zakupiliśmy pamiątki. Wyjazd był udany, chciałabym częściej wyjeżdżać na różne wycieczki – Julita Kwiatkowska.

W tym roku pojechaliśmy na wycieczkę do Bydgoszczy. Podobało mi się robienie mydła i lizaków. Najbardziej podobało mi się Muzeum Mydła i Brudu. Podobał mi się film 5D z ruszającymi się fotelami – Katarzyna Skrzypczak.
Najbardziej na wycieczce podobało mi się to, że byłam w Muzeum Brudu. Robiłam własnoręcznie mydło. Później byliśmy w cukierni i robiłam lizaki. Lizaki zmieniały kolory i masa była ciepła. Na drugi dzień pojechaliśmy do Parku Dinozaurów. Byliśmy w kinie 5D, gdzie mieliśmy założyć okulary. To było śmieszne, że fotele się ruszały. Film był o dinozaurach. Ta wycieczka była udana- Agnieszka Troszyńska.

Byliśmy w Bydgoszczy. Chodziliśmy po moście na Wyspie Młyńskiej. Byliśmy na rynku, tam jadłem lody. W Muzeum Brudu robiliśmy mydła a w Karmelkowej Krainie lizaki. Najbardziej podobały mi się mydła. Spaliśmy w ośrodku nad jeziorem. Na drugi dzień byliśmy w Parku Dinozaurów. Podobał mi się ruszający fotel w kinie 5D. Wycieczka była fajna – Cezary Janiszewski.

Mam super wrażenia z mojej kolejnej wycieczki, na którą czekałam z utęsknieniem. Najbardziej zostanie mi w pamięci seans filmowy kina 5D, który mogłam obejrzeć oraz poczuć na własnym ciele. Było to dla mnie śmieszne przeżycie. Fajnie też było zrobić własnoręcznie lizaka oraz poczuć zapach słodyczy w fabryce cukierków i na chwilę poczuć się jak dziecko. Wyjazd uważam za luźny i udany, pomimo bardzo upalnych 2 dni. Mam jedyne małe zastrzeżenia i uwagi co do warunków noclegowych w Domku Kormoran bo moim zdaniem nie całkiem warunki były dostosowane dla osób niepełnosprawnych- Joanna Kienic.

WARSZTATOWE WIEŚCI

"WARSZTATOWE WIEŚCI" to nasza gazetka, która jest wydawana co dwa miesiące. Tworzą ją wszyscy uczestnicy naszego Warsztatu, a redagują i składają uczestnicy z pracowni komputerowej.

Opiekunowie: E.Smocikowska, D.Drzewiecka – Piechowiak, J.Ziegenhagen.

Przekaż 1% podatku

Obywatelska Fundacja na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 35984).Oznacza to, że przy rozliczeniu się z podatku dochodowego możecie Państwo przeznaczyć 1% podatku na rzecz naszej Fundacji. Ułatwi to nam realizacje działań, a naszym podopiecznym da szansę godnego życia.