Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do Piły

W  piątek, 29 października 2021 roku, pojechaliśmy na wycieczkę do Piły autobusem. Na miejscu zwiedziliśmy hangar z samolotami, szybowcami i śmigłowcem. Każdy chętny mógł wsiąść do kabiny szybowca. Chętnych było bardzo dużo. Mieliśmy okazję zobaczyć jak latają modele latawiec i szybowiec ,napędzane wiatrem . Był także przejazd  wozem bojowym , opancerzonym . Była to niezła jazda. Zwiedziliśmy Muzeum Wojskowe a na koniec wycieczki  mogliśmy zobaczyć trening samochodów sportowych. Zwiedzaliśmy hangary, gdzie mogliśmy zobaczyć prawdziwe czołgi pancerne a także samolot odrzutowy Su -23 . Wyjazd był bardzo udany, pogoda też dopisała na miarę marzeń. Mieliśmy niezłą frajdę – Przemysław Kaniewski.

29.10.2021r. pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę do Piły żeby zobaczyć samoloty. Pani Zuzanna opowiedziała o tym, jak działają samoloty. Było mało ciekawie, ale był grill. Widzieliśmy też czołgi i myśliwce. Na tym lotnisku są także wyścigi samochodowe na torze. Byliśmy tam od 9:00 do 17:00 - osiem godzin – Adrian Szajowski.

29 października 2021 roku pojechaliśmy do Piły na lotnisko. Pani pokazała nam różne samoloty. Potem widzieliśmy jak tankuje się samolot - nalewa się paliwo do skrzydeł samolotu. Też panowie pokazali nam modele szybowców. Mieliśmy też pieczoną kiełbasę i karkówkę z grilla i napoje. Potem panowie opowiedzieli nam o samochodzie wojskowym i każdy mógł się nim przejechać. Też były czołgi wojskowe i mogliśmy robić sobie zdjęcia. Oglądaliśmy duży samolot wojskowy. Bardzo mi się podobało i było fajnie, pogoda też dopisała. Uważam ten dzień za udany - Paulina Opara.

Wycieczka w Pile mi się podobała, a najbardziej czołgi i przejazd samochodem wojskowym - Marta Burzyńska.

Dnia 29 października 2021 roku odbyła się wycieczka naszego warsztatu do Piły na lotnisko, była piękna pogoda. Najpierw oglądaliśmy hangar z różnymi samolotami. Pani Zuzia pokazała nam szybowiec, czyli samolot bez silnika. Mogliśmy do niego wejść i poczuć się jakbyśmy lecieli ponad ziemią. Następnie zwiedziliśmy muzeum i samochód wojskowy, którym mogliśmy się przejechać. Panowie opowiadali też o czołgach i samolotach. Moim zdaniem wycieczka była udana – Jolanta Kowal.

Najbardziej na wycieczce podobała nam się przejażdżka samochodem opancerzonym. Podobały nam się też samoloty. Szkoda, że nie mogliśmy się nimi przelecieć. Duże wrażenie zrobiły na nas czołgi. Wycieczka była super - Katarzyna Skrzypczak, Wojtek Połczyński.

W piątek byliśmy na lotnisku. Widzieliśmy różne samoloty i samochody. Jeździliśmy wozem opancerzonym. Był też grill z kiełbasą i karkówką. Było fajnie, podobało mi się - Szymon Płonka.
Na lotnisku podobało mi się. Jechałem wozem opancerzonym. Był też wyścig samochodów sportowych. Bardzo mi się podobało – Hubert Księżniakiewicz.

Na wycieczce pani pokazała nam samoloty. W jednym nawet siedziałem. Mieliśmy przejażdżkę wozem opancerzonym. Widzieliśmy jak tankuje się samolot . Były też czołgi . Podobało mi się - Cezary Janiszewski.

Na wycieczce warsztatowej byłem pierwszy raz. Najbardziej mi się podobało wspólnie grillowanie, samoloty i muzeum wojskowe. Niezapomnianą przygodą była przejażdżka wozem opancerzonym. Podobało mi się także zwiedzanie lotniska i wyścigi samochodowe – Oskar Weidemann.

Największe wyrażenie na wycieczce zrobiła na mnie przejażdżka samochodem bojowym. Pojechałam mimo, że się bałam, bo mocno rzucało. Byliśmy też w muzeum, pogoda dopisywała i wycieczka była udana - Agnieszka Troszyńska.

Na wycieczce przyjechałem się wozem opancerzonym, zwiedziłem lotnisko. Podobały mi się czołgi wojskowe – Adam Roguski.

Dnia 29.10.21r. w piątek pojechaliśmy na wycieczkę do Piły. Najpierw spotkaliśmy się z panią na lotnisku przy pierwszym hangarze. Pokazała i opowiadała nam o szybowcach. Zobaczyliśmy również samoloty i śmigłowiec. Potem spotkaliśmy się z Panem generałem lotniska, który opowiadał o lądowaniu i startowaniu oraz kołowaniu i tankowaniu samolotu. Były tam dwa samoloty szkoleniowe. Byli też modelarze. Pokazali nam modele szybowców i latawca. Mieliśmy grilla a po grillu, na koniec, zobaczyliśmy wojskowe hangary. W jednym były czołgi a drugim myśliwiec SU22. Przejechaliśmy się transporterem opancerzonym Scotem. Bardzo mi się podobało - Maciej Wyszomirski.

29 października 2021 roku pojechałam z Warsztatem do Piły na lotnisko, żeby zobaczyć samoloty i sprzęt wojskowy. Na miejscu zobaczyłam hangar z samolotami i helikopterem. Odbył się też pokaz puszczania latawców i modeli samolotów. Później pojechaliśmy obejrzeć wozy wojskowe, można się było przejechać wozem opancerzonym. Przejażdżka była ekstremalna - Paulina Kowalska.

WARSZTATOWE WIEŚCI

"WARSZTATOWE WIEŚCI" to nasza gazetka, która jest wydawana co dwa miesiące. Tworzą ją wszyscy uczestnicy naszego Warsztatu, a redagują i składają uczestnicy z pracowni komputerowej.

Opiekunowie: E.Smocikowska, D.Drzewiecka – Piechowiak, J.Ziegenhagen.

Przekaż 1% podatku

Obywatelska Fundacja na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 35984).Oznacza to, że przy rozliczeniu się z podatku dochodowego możecie Państwo przeznaczyć 1% podatku na rzecz naszej Fundacji. Ułatwi to nam realizacje działań, a naszym podopiecznym da szansę godnego życia.