Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka nad morze

W dniach 15 i 16 czerwca 2023 roku wyjechaliśmy na upragnioną wycieczkę do Darłowa i Darłówka. Moje wrażenia z wyjazdu są bardzo pozytywne. Poczułam się odprężona. Była też okazja do tego, żeby pospacerować i spędzić ten czas na luzie oraz nabrać energii do dalszego działania. Zwiedziliśmy Zamek Książąt Pomorskich, zabytkowy kościół. Był też czas na zrobienie pamiątkowych zdjęć, zjedzenie lodów i gofrów - Asia Kienic.

Fajnie się jechało do Darłówka. Widziałem piękne morze, jadłem różowe lody. Kupiłem sobie na straganie portfel i kapelusz. Nasz przewodnik Michał był fajny. Piłem też pyszną kawę . Zwiedziłem zabytkowy kościół w Darłowie. Było też pyszne jedzenie i dobrzy ludzie - Ivan Tymchuk.

Byłem w Darłowie i Darłówku. Widziałem zamek króla Eryka , zabytkowy kościół. Byłem na plaży. Jadłem lody. Mieliśmy też ognisko. Jadłem pyszne kiełbaski , a rano jak wstałem na śniadanie zjadłem naleśniki i jajko. Potem spakowaliśmy się i w drodze powrotnej kupiłem magnes na lodówkę. Zadowolony wróciłem do domu - Mikołaj Nuszkiewicz.

W dniach 15 -16 czerwca 2023 roku pojechaliśmy do Darłowa i Darłówka. W Darłowie zwiedziliśmy Zamek Książąt Pomorskich. Potem poszliśmy na rynek i oglądaliśmy fontannę. Później pojechaliśmy do Darłówka Zachodniego do Ośrodka Wypoczynkowego Złota Kielnia. Potem poszliśmy zobaczyć Morze Bałtyckie. Mieliśmy ognisko i smażyliśmy kiełbaskę. Na drugi dzień pojechaliśmy do Darłówka Wschodniego. Tam widzieliśmy Latarnię Morską i mieliśmy czas wolny na kupienie pamiątek. Pogoda była w kratkę, trochę padało, ale świeciło też słońce. Na wycieczce bardzo mi się podobało. Byłam tam pierwszy raz- Paulina Opara.

15 – 16 czerwca 2023 roku pojechaliśmy nad morze do Darłowa i Darłówka. Była to moja pierwsza warsztatowa wycieczka. Zwiedzaliśmy dziedziniec zamku króla Eryka, później zobaczyliśmy rynek i fontannę. W Darłówku mieliśmy okazję zobaczyliśmy most rozsuwany, przez który płynął statek wycieczkowy i latarnię, zobaczyliśmy też Morze Bałtyckie. Kupowaliśmy pamiątki. W drodze do domu byliśmy na obiedzie w restauracji. Była to bardzo fajna wycieczka i podobało mi się - Natalia Ciesielska.
W czwartek pojechaliśmy na wycieczkę nad morze do Darłowa i Darłówka na dwa dni. Najpierw byliśmy na dziedzińcu zamku, a później zobaczyliśmy fontannę z różnymi obrazkami opowiadającymi historię rybaków. Na drugi dzień byliśmy po drugiej stronie Darłówka i zobaczyliśmy rozsuwany most. Na koniec kupiliśmy pamiątki. Wyjazd był udany i ciekawy - Maciej Wyszomirski.

W pierwszy dzień dojechaliśmy bezpiecznie na miejsce. Pogoda była trochę kapryśna. Było ciekawie, dużo chodziłem po plaży. Najbardziej podobał mi się most portowy. Nasze ekipa była super, atmosfera była pozytywna - Marcin Miklejewski.

Dnia 15.06.2023 roku pojechaliśmy na wycieczkę z Warsztatu do Darłowa i Darłówka. W pierwszym dniu zwiedzaliśmy zamek Króla Eryka, późnej oglądaliśmy różne rzeźby i fontanny, później był czas wolny i pojechaliśmy zakwaterować się do ośrodka wypoczynkowego „Złota Kielnia”. Tam zjedliśmy obiadokolację, po której można było iść na spacer lub na ognisko. W drugim dniu zwiedzaliśmy latarnię morską i rzeźby, po zwiedzaniu był czas wolny na zakup pamiątek. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w uroczym zajeździe u Sokolnika, gdzie zjedliśmy smaczny obiad - pracownia ceramiczna.

Na wycieczce było fajnie, podobało mi się. Mogłem się przejść nad morze z Ryszardem. Mieliśmy fajne ognisko, w którym nawet deszcz nam nie przeszkodził. Byliśmy na rynku, mogliśmy pochodzić i porobić, jako pamiątki, fajne zdjęcia. Mieliśmy bardzo duży autobus, dziękujemy kierowcy za bezpieczne dowiezienie nas na wycieczkę i powrót do domu - Piotr Maćkowiak.

Pojechaliśmy na wycieczkę nad morze do Darłowa i Darłówka. Podobał nam się szum fal. Mieliśmy czas wolny na za kupy i kawę i desery. Było jeszcze ognisko, na którym mogliśmy potańczyć, pośpiewać i spędzić czas jak najbliższa rodzina. Wszyscy bawiliśmy się bardzo dobrze. Chcemy więcej takich wycieczek, było fajnie. Na drugi dzień zwiedzaliśmy port. Dziękujemy serdecznie - Ewa Kanty i Marta Burzyńska.

Na wycieczce zwiedzaliśmy Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie. Był też spacer ścieżką edukacyjną nad brzegiem Morza Bałtyckiego. Widzieliśmy piękne widoki. To była super wycieczka - Weronika Walczak.

WARSZTATOWE WIEŚCI

"WARSZTATOWE WIEŚCI" to nasza gazetka, która jest wydawana co dwa miesiące. Tworzą ją wszyscy uczestnicy naszego Warsztatu, a redagują i składają uczestnicy z pracowni komputerowej.

Opiekunowie: E.Smocikowska, D.Drzewiecka – Piechowiak, J.Ziegenhagen.

Przekaż 1% podatku

Obywatelska Fundacja na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 35984).Oznacza to, że przy rozliczeniu się z podatku dochodowego możecie Państwo przeznaczyć 1% podatku na rzecz naszej Fundacji. Ułatwi to nam realizacje działań, a naszym podopiecznym da szansę godnego życia.